John Deere 6R 215 pyörätraktori



































Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet


Arbeitsscheinwerfer Anz. Vorne: 8
Anhängevorrichtung: automatisch
Arbeitsscheinwerfer Hinten: LED
Arbeitsscheinwerfer Vorne: LED
Kabinenfederung: hydraulisch
Klimaanlage: Klimaautomatik
Kugelkopfkupplung: höhenverstellbar
Plattform: Kabine
Steuergerät Dw: 5
Zapfwelle: 540/750/1000
Zusatzsteuergeräte: elektrisch
Getriebe Typ: Stufenlos
AutoPowr IVT
50 km/h (31 mph)
CommandARM mit CommandPRO und Smartphone-Halterung
Hydraulische Kabinenfederung
Premium-Sitz
Spiegel - elektrisch verstellbar und manuell ausziehbar mit Weitwinkel
Radio mit 6,5-Zoll-Touchscreen
Panoramatüren links und rechts
Zahnstangenhinterachse
100 mm (3.94 in.) × 2550 mm (100.4 in.)
Allrad Vorderachse - TLS Plus mit Bremsen
Stahlfelgen mit zwei Positionen
Hydraulischer Oberlenker
Stabilisierungsstreben – Automatisch
Kategorie 2 - Kategorie 3
Heckzapfwelle - 540/540E/1000 - für Zahnstangenachse
Hydraulikpumpe mit 155 l/min
Fünf elektronische Zusatzsteuergeräte (SCVs) - Premium
AutoTrac-Vorbereitung
Ohne Empfänger
CommandCenter G5Plus
G5 Advanced – 1-Jahres-Lizenz für Traktoren der Serie 6
JDLink-Modem
Traktorvorbereitung für Frontladertechnologiepaket
Bodenschutz für Kraftstofftank
Elektrischer Multifunktionshebel
Beheizbare Heckscheibe (Heckscheibenentfroster)
Befestigungsschiene für Display
Druckluftanschluss
Druckluft-Anhängerbremsanlage mit zwei Leitungen
Kotflügelverlängerungen - 2730 mm Gesamtabdeckung
Vordere Kotflügel für Frontantrieb - drehbar
Ultimate-Beleuchtungspaket
Zwei Rundumleuchten
Fahrscheinwerfer auf mittlerer Höhe - H4 (links und rechts)
Automatische Anhängevorrichtung - lange Schiene - 38-mm-Bolzen
Anhängevorrichtungseinschub mit Kugel für 3-in-1-Schienensystem – K80
Kotflügelbedienelemente für dediziertes elektrisches Zusatzsteuergerät (SCV)
Ultimate-Frontkraftheberpaket 4 t
Hydraulisches Intelligent Power Management
Tractor Implement Management (TIM) – Aktivierung für Traktor
Betriebsstunden noch veränderbar
PowerGard Protection Plus noch bis 30.01.2026/ 1500 Std. möglich
(nur mit separatem Wartungsvertrag für die Restlaufzeit)
Druckluftbremse
EHR
Fronthydraulik
Frontkraftheber
gefederte Vorderachse